Erayalpp baby1234 genelde sezeryan olanlar gitmeli normal yapanlar yola devam diyorum ben 2 normal 1 sezeryan oldum bende maalesef
kagan1 baby1234 ben de gitmemiştim doktorum çağırmamıştı zaten dikişin düşme tarihini söylemişti sadece pansumanı falann yaptımm düzenli öyle yani
DefneRana3881 baby1234 bennn ✋🏻 11 gün oldu doğum yapalı çok ağrım vardı dikişlerim şişmişti gidecektm randevu bulamadm. 10 gün sonra gel demişlerdi taburcu olurken. Şimdide ben gitmek istemiyorum hiç uğraşamam diye düşünüyorum