Ateşölçerim bozuk diğerini de bulamıyorum. Temassız ateşölçerle ölçüyorum alnından 36.7 çıkıyo. Alnı sıcak değil ama kafasının arkası sıcak. Anlayamadım huysuz da değil gülüyo. Oyun oynuyor hatta. Kilotlu çorabın üzerine polarlı pijama giyidiyordum pijama giydirmedim çorabıyla duruyor sadece ya da giydirsem mi pijamasını da napsam? Nasıl anlayabilirim ateşi olup olmadığını. 3,5 aylık.