Kızlar oğlum 10 ay 20 günlük , şu sıralar havaların da soğumasıyla üşüttük ve hafif burun tıkanıklığımız var bu aya kadar hiç yastık kullanmadan yatırdım sıfır yastıksız , şimdi hasta olunca yastık koydum burnu tıkalı olduğu için sanki yardımcı oldu yüksekte uyuması acaba artık kullanmaya başlamalımıyım ? Ve elyaf olan mı olmalı yada başka mı ? Önerilerinizi almak istiyorum yardımcı olur musunuz 🙏