Mavisimmm Dün instagramda bi çanta sayfasında bayimiz ol sende kazan diye bir gonderi gördüm. 1000₺ ön ödemesi var bu işi yapan var mi? sayfanin çantalarini paylaşiyorsunuz sadece onlar gonderimi kendisi yapiyorlar sattigin canta basina 20tl aliyormuşsun
Lulemom Mavisimmm ilk kez duydum. Hem gönderimi onlar yapıyosa neden senden para istiyolar ki. Çok saçma. Senin elinde bir şey yok. Teminat almaları gereken bi durum da yok haliyle. Kesin dolandırıcı
Goktugmom_ Goktugmom_ burda o kadar kişiyiz birimizi fenomen edip aldıgı reklam üçretlerini korışsak zengin oluruz
Mavisimmm Goktugmom_ 🤣🤣🤣 ya herkes dolandiricidir diyor ama belki bu isi yapan vardir diye sorayim dedim
Mavisimmm Lulemom bende aynisini soyledim benim dedim Durumum olsa zaten böyle bir iş aramazdım Neden biz para ödüyoruz dedim onlarda, Efendim bu bakiyelerle iş kuramayız zaten biz size stoksuz masrafsız iş imkanı sunuyoruz dediler pek anlayamadim doğrusu
Lulemom Mavisimmm yok canım öyle şey mi olur. Ha sana mal gelir o malların karşılığında para ödersin tamam. Ama sana mal gelmicekse sen sadece paylaşım yapacaksan ne parası. Yeni dolandırıcı taktiği buda demekki.