Arkadaşlar merhaba , oğlum 6 buçuk aylık mama sandalyesi almak istiyorum ama fiyatlar malum çok uçuk. Sunny baby marka bir mama sandalyesi buldum bebek eşyaları satan bir mağazada 300 tl dedi. Ayni ürün internet sitelerinde 250 filan ama kurulum olayından çok korkuyorum kırarız filan diye. Kullanıp memnun kaldığınız bir marka model var mı acaba 300 tl yi geçmezse fiyat süper olur ☺️🙏