Gmze1998 10 bin olsa da yetmez. Nefret ediyorum hepsinden. Bu insanlara bu güçleri veren, oy kullanan herkese de hakkımı asla helal etmiyorum. İnternette görmüştüm; 150 binlik arabayı 250 bine satarlar, 1000 tl kirayı 3000 yaparlar, sonra hepsi bir araya gelip piyasa pahalılığından söz ederler. Fırsatçılar yüzünden de biz ülkece asla düzelemeyiz. İnancım da kalmadı zaten. Çocuğumdan özür diliyorum ona böyle bir ülke bıraktığım için.