Momyboygirl Aynisini bana yaptılar ilkte almadigim kargo olduğu için 90 TL ücret ödemiştim arada 2 sene geçti ve yine mesaj attılar bende aradım ödedim hayiridr bu ne böyle dolandırıcılar demiştim özür dilediler kapattılar almadiginiz kargo yoksa eğer sakin muhattap olmayın yada arayın hangi avukat kaçıncı icra dairesi falan die hemen ele veriyorlar kendilerini globalsatis die birşey mi mesaj atmış