Kızlar az önce de post açtım ama kaka resmi koydum diye silinmiş,
Oğlum bi kaç gündür ishaldi doktor rota olabilir dedi ama sadece enfeksiyon testi yapıldı temiz çıktı bisey çıkmadi, 2 gündür kaka yapmiyodu bugun yaptı ama siyah gibi mı desem koyu yeşil mı bilemedim ama çok koyu rengi ve kötü kokuyo.
Bir kez daha böyle kaka yaparsa hastaneye gidicem ama 2 doz rota asisi oldu oğlum rota virüsü geçirenler kakalarında nasıl farklılık oldu bilgi verebilir mi. Bir de aşılı olup yinede yakalanabiliyolar mı rotaya.
Kakası hafif sulu hala ama yoğun tam ishal gibi degil