15 gunluk bebegim var göğüs catlatlari acildi yaraya dondu bebek emdikce aciliyor 😔 buraya yine post acmistim lansinoh madecassol fito krem kantaron yagi gogus kalkani hepsini denedim ama hic bisey fayda etmiyo kac doktora gittim dogru emzirdigime kadar bakildi ama ne zaman iyilesir aglayarak emziriyorum ayni durumu yasamis iyilesmis annelerden bir teselliye ihtiyacim var 😔 hic gecmeyecek hep boyle aglayarak emzirecekmisim gibi hissediyorum