Bebeğim 6 buçuk aylık ama bugüne kadar hiç gece uykumuz normal olmadı, önceden sabaha kadar uyumaz sabah 6 da flan uyurdu şükür düzeldi 1 de uyuyor 1,2 aydır .ama uyuyormu uyumuyormu anlamıyorum yarım saatte bir uyanıyor ,bazen 15 dk da bir kımıldaniyor ,o hareket ederken beşiği sallamazsam kendi kendiye geri uyuya kalmiyo başlıyor ağlamaya ve emzirip yatırıyorum sonra ,yani sürekli böyle sabaha kadar kımıldanıp duruyo doğal olarak sürekli elim beşikte sallamak zorundayim , bazen sallasam bile uyaniyo yani garanti yarım saatte bir uyanıyor hiç kesintisiz uyku uyumadım çok özledim böyle olup düzelen var mı ?