Ya kızlar bazen delirecek gibi oluyorum. Asla uyumuyor hep direniyor zaten uyutmak için 2 saat uğraşıyorum uyuduktan sonra saat başı kalkıyor bazen gece 3te uyanıyor 6ya kadar ayaktayız kollarımda derman kalmıyor artık babası yarım saat bile oyalamaz bakmaz bir de herşeyi tam ister temizlik ütü yemek… gün içinde o kadar stresli oluyorum ki keyifle oynamak istiyorum bebeğimle ama çok gergin oluyorum ne zaman nasıl geçer bu zamanlar😢