Kızlar selam
bebekten bebeğe değişir biliyorum ama merak ettim. Kızım 7.Ay da koltuk kenarlarına tutunup yürümeye başladı.Erken yürüyecek galiba diye düşünüyordum ama 9,5 ay oldu hala koltuk kenarlarına tutunup yürüyor.Merak ediyorum bu durumda bebekleri olan anneler ne zaman desteksiz tutunmadan yürümeye başladı bebişleriniz?kızlar biliyorum 1,5 yaşında olup yürüyemeyen bebeklerde var.Demek istediğim oo kızım herseyı erken yaptı değil.Kimseyi şüphelendireyim diye ya da yarışayım diye açmadım postu zaten bi cogunuz niyetimi biliyorsunuzdur artık.Sadece herşeyi hızlı yapan bebem 2,5aydır aynı durumda.Benim gibi olan annelerin bebeklerini merak ettim.Ne zaman yürüdüler diye😊