Üç yaşında kızım hastaydı ne kdar bebeğe yaklaşma etme desem de sanırım hastalığını kardeşine geçirdi bugün hafif öksürük var oğlumda burnu tikaliydi serum fizyolojik ile temizledim sarı yeşil sumukler çıktı hep sıvıydı doluydu burnu yarın da aşısı var bir aylık hastayken aşı yapılıyor mu iyileşmesi için ne yapabilirim