Bnm buyuk oglum 2 yasında 2. Oglum 1 aylık cok zor oluyor tuvalete bıle zor gıdıorm ben bırde gurbetteyım tek bakıorm o yuzden yardımcı olan kımsem yok esım calısıor ısı zaten agır aksam gelıor yorgubn gene ufak tefek yardımı oluor. En azndan yemek yapmasam kahvaltı hazırlasam onafa razı oluyor bu bıle bana yetiyor. 2 yasınsakı oglumn oglen uykuları devam edıor 3 saat uyur bebekds uyur o zamn bende uyuyorum ıslerımı yaparken de 2 yasındakı oglm yanımda olur o oyubcaklarıyla oynat ben ıs yaparm takı bebek uyanan kadar bebek uyandımınher sey kalır.mısafır gelmesini sevmiyorm cnku 2 bebekler agırlayamıorm. Burda kımsem olmadı ıcın bebegı aşıya gotururken de ust kattakı ev sahıbıme bırakıyorm 1 saatlıne yoksa hem bebek hemde yasındak
noglumla gıdemıorm. Oglum cok hareketlı tek yollarda durduramıyorum. Bıran once buyuseler dıorm azcık rahay etsem dıorm 🙈