RabiaMevaninAnnesi maşallah saglıkla büyüsün ❤️yemesinde sorun yok demekki kilosu da normal bence bizim 20 aylık olucak hala 9 kilo. Ama alerjik bir bebekti. Yemesi maalesef hep zorla, hep eksikti, hep iştahsızlık.Ekmek yemeye başlayalı bile 1 2 ay oluyor. Çorbasına çok az koyardım önceden tutup yemezdi yani. Bundan sonra düzelir umarım toparlar.