Simay0 ne gerek var şu bandana olayına anlamıyorum çocuğun boşuna cani sıkıyor. Böyle ıvır zivira ğerek yok bence. Bebeklikten başlıyorsunuz cinsiyet şeyine. Oğlum var kız rengide giydiriyorum erkek rengide kızım olursa da ayni seyi yaoacam onlarin rahati icin. 6 aylık çocuğa geçen kravat takıldığını gördüm ne oluyor anlamıyorum çocuk kravat takınca. Yani sözüm size değil genel olarak bırakın rahat dursunlar. Kız olduğunu anlamayiversin millet.