egelsenkonuss Kızım 3 aylıktı ilk dozu yaptırdık 5.5 ayligiz yine yapılacak ama eşim gece getirebilirim ancak diyor e malum doktor yok kendim yapsam bişey olur mu
Mbal egelsenkonuss ben kendim yaptım. Sağlık ocağı covidden dolayı istersen yap demişti. Bir şey olmadı. 🤷🏼♀️ Yavaş sıkın ama