Walla ne uyku kocu ne de uyku egıtımı aldırdm ogluma. Bana o ısler para tuzağı gıbı gelıyorm🤷♀️2 yasınsa kadar sallayarak yatırdm hatta 2. Bebegım olunca sallamayı bıraktırdm. Sutunu verıorm gunduzlerı perdeyı kapatıyorm bende yanında duruyorum odada uyuyana kadar o uyudumu ben de odadan cıkarm. Bebekkende 4-5 ay gece hıc uyumazdı mecbur sabahlara kadat oturur aksama kadar yatardk. Ben kendmı ogluma gore ayarlamıstm zaten o ne zaman uyursa uyur ne zaman uyumassa uyumazdım. Diş donemınde de diş jeli falan kullanırdm agrı kesıci kullanırdm bır sekılde ıdare ettık