Merhaba bebeğim 7aylik ek gıdaya başladık ama 3gundur sert kaka yapma problemi var bayağı ikiniyor aslında zeytinyağı koyuyorum yemeklerine onun haricinde zeytinyağı icirdim kayısı kaynatıp onu veriyorum bol su icirmeye dikkat ediyorum ama geçmedi önerisi olan varmı yada kabızlığa iyi gelen çorba yiyecek vs.simdiden teşekkürler