Adababy Haydi bakalım , gelsin işsizlik , gelsin kriz , gelsin fakirlik.
Enflasyon bu kadra yuksekken maaş yükseltmenin bir anlamı kalmıyor ki. Adamlar yine bişey alamıyor üstüne üstlük iş yerleri de sıkıntıya girecek ve işçi çıkaracak .
Bari iş verenin vergisini azaltsalar da kimse işsiz kalmasa. Ama devlet , halkın sırtından kazanan bir devlet olduğu için , hiç bişey yapamazlar . Bu memlekette böyle böyle batar.