Merhaba arkadaşlar bebeğim işten gelince beni görünce çok sevinmiyor. Babası gelince heyecanlanıyor ona gitmek istiyor. Çok da ilgileniyorum yemeği uykusu hep bende babası 6 gibi geliyor. Babası uyutmaya çalıştığında uyumuyor beni istiyor aslinda ama genelde babaci. Bazen beni sevmiyor mu diye düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum. Bu konuda napabilirim?