Benim kızım da 3 ay 9 günlük resmen aynısını yaşıyorum emerken ağlıyor kendini geriye atıyor eli ağzında zorla kusturuyor kendini, ben de uykuya geçince emzirebiliyorum uykusuz kalınca huzursuzlaniyor. Gündüz oda sıcaklığı, TV sesi vs ortamda ses varsa gün ışığı vs uykuya geçişini zorlaştırıyor yatak odam daha serin ve Loş oraya geçip uyutuyorum rahatlıyor o zaman