Kızlar böyle 5 6 kışlık bir Pizza tarifi alayim bide su yerine süt olsun yapımında…. canım çok çekiyor sipariş etim yemin ederim ne tadı ne tuzu vardı bin şahit lazım pizza olduğuna bi kere eşimle Beşiktaş’a yemiştik o hala tadı damağımda… o yüzden el yapımı istiyorum.. belki el yapımı daha güzel olur..