Bugün ek gıdaya başladım havuçla
Önüne mıncıklasn belki kendi yer dye parmak şeklinde kesip haşladım tiksindi
Kaşıkla verdim zeytinyağı kattım çok az birde anne sütü 1 çay kaşığı öyle çatalla iyice ezip verdim.Öğürdü kafasnı çevirdi eliyle itti.Ardından çok az su teklif ettim onu da öğürdü😞Yarın başka bi sebze mi deneyim devam mı edeyim havucu teklif etmeye
Ek gıda reddi yaşamak istemiyorum anneler tecrübelerinizi paylaşırmışsınız ne yapacağım bilmiyorum 😞