Merhabalar
bebeğim prematüre doğdu. 5 günlük küvezde kaldı o arada biberonla beslendi. Eve gelince memeyi tam tutturdum derken iki kere bronşit oldu ve memeyi bıraktı. Sütümü sağarak veriyorum ama benim sorunum annem ve kayınvalidem bana sormadan sürekli bebeğime süt veriyorlar. Bu beni çok yaralıyor zaten emziremiyorum diye canım yanıyor bir de beslenmesine herkes dahil oluyor. Bebeğimle bağımız olmayacak diye üzülüyorum. Sizce çok mu abartıyorum bu durumu? En azından bir sormalarını istiyorum ya da beni beklemelerini. Ama arkamı döner dönmez biberon çocuğun ağzında😔