slvr-ucr43 Sezeryan olalı 25 gün oldu dikiş yerimin üzeri şiş birkaç gündür dikişin bitişinde su geliyor su geldikçe şişlik gidiyor başına gelen var mı ne yapmam lazım?
ML_11 slvr-ucr43 bende 28 günlüğüm şişlik değilde bende sıvı geliyordu irin gibi 4-5 gündür pazartesi doktoruma gittim enfeksiyon kapmışsın dedi krem ve hap verdi sende bi git istersen canım
3_bebeli_ana slvr-ucr43 allah allah 3 kere sezeryan oldum hiç öyle birsey olmadı canım doktoruna konuş enfeksiyon olabilir hemen git bence bilemedim ama üstte kalsın çok geçmiş olsun
kenankaan slvr-ucr43 iltihap olabilir, mutlaka kadın dogumcunuza gidin baksın, ilaç verebilir. Bende hiç öyle bişry olmadı.
ML_11 slvr-ucr43 git canım git benim arkadaşım git yoksa iyice kötü olursa o irini şırıngayla çeker acısına dayanamazsın gibi bişeyler söyledi bende öyle korktum da gittim tentirdiyotla sildi ilk sonra gazlı bezle kapattı kremle hap yazdı işte