Cnsl123 yok içim rahat doyduğunu biliyorum fazla kilo alsın diye bi amacım da yok ama burda böyle kilo alanları görünce şaşırıyorum. Oğlum biraz fazla hareketli daha 1 aylıkken yüzüstü koyduğumuzda sırtüstü dönmeye basladı, dikey koyuyorum yatağa hareket ederek yatay pozisyona geliyo belki o yüzden böyle kilo almıyo, bezi aşırı ağır oluyor çünkü atıyo dışarı emdiklerini