Karaninannesi33 Başlık dışında uzun uzun yazmaya bile halim yok anladınız siz 😀 sıklık yarım saat 1 saatte 1 emiyor ek gıda yiyor 2 dişi var doğduğundan beri aynı neden oluyor napmalıyım 😣
birfincantuzruhu Karaninannesi33 yaşında düzeliyor emin olun benim oğlum 40indan sonra her saat başı kalkardı 11 buçuk aylıkken yavaş yavaş saatler arttı mesela ben maşallah 3 4 saat aralıksız uyuyabiliyorum artık 😂😂😂
Mrvyldrm34 Karaninannesi33 yok ya büyüselerde zor herşey memeden ötürü😂 benimki emzik falanda kullanmıyor o hepten zor🙁
Karaninannesi33 birfincantuzruhu hadi inşallahhh size de geçmiş olsun o zaman sevindim düzelmesine ☺️3-4 saat uyumak hayalimizin küçüklüğüne bak valla ağlanacak halimize gülüyoruz 😀 sebebini bi anlasam çözücem de gözünü açınca çok iyi gülüveriyor ama uykuda hep savaş halindeyiz 😀
birfincantuzruhu Karaninannesi33 emmeyi alışkanlık yapıyorlar maalesef 🤦♀️ valla ben 3 4 saati gördükçe bayram ediyorum 😂