Naciyeylmz 7 yıl bekledim ilk çocuğum kucağıma aldım çok şükür. İstedim ki herseyini yapabileyim gidip gidip ufak tefek alayım.. Yok arkadaş güç yetmiyor. Çevreye haber verdim bebeklerin eskilerini getirin diye. Bir de esim bu günlerin askeri resmen. Adam sağlıkçı. Memur yani. Ama yetmiyor çok üzülüyor.. 😢