Ylmz Kızım 2.5 aylık oldu hala yoğun bakımda 3. Ameliyatı olcak kızlar ve bu defa kalpten olacak dualarınıza kızımı da katar mısınız? Perişan oldum artık
Oznurcoskun Ylmz inşallah ameliyatı güzel gecer iyileşir bir an önce gelir evinize rabbim Şafi ismiyle sifa versın
Ozlemfidan Ylmz RAbbim tez zamanda acil şifalar versin. İnşallah bir an once bebeginizi kucaginiza alirsiniz ..
Elifo95 Allah’ım yâr ve yardımcınız olsun inşallah. Minik bebeğinize acil şifalar versin, bir an önce kavuşun inşallah 😔
Ylmz Naciyeylmz sağolun iki kez yemek borusu dan ameliyat oldu şimdi de kalbinde sorun var açık kalp ameliyatı olacak dualarınızda bizi de unutmayın
Tombikdonerartikcokpahali Yaaa😢 çok çok geçmiş olsun Ama sabırlı ol ❤ Çıkacak kızın ben inanıyorum tüm kalbimle rabbim şifa versin yavruna 🤧
Ylmz Tombikdonerartikcokpahali sağolun inşallah bizde öyle ümit ediyoruz cok zor iki bucuk aydır sabrediyoruz
Tombikdonerartikcokpahali Ylmz Siz gönlünüzü ferah tutun o hissediyor sizin ne hissettiğinizi güçlü olun dimdik durun 😍
Elif_Derin Ylmz Allahim şafi ismiyle şifasını versin Cnm Sen hic üzülme Hep dua et Seni hissediyo emin ol Merak etme onlar çok qüçlü
Elif_Derin Ylmz Olucak cnm biraz zorlu bi süreç seni çok iyi anliyom ama sabır Hersey emin ol daha qüzel olucak Rabbime sıqın Hyrlısıyla kucaqına almayı nasip etsin