Gryffindor Bebeğim 3 aylık. Salı günü aşı olduk. Dün ve bugün ne meme ne mama hiçbirini almıyor. Kaka da yapmadı. Yaşayanlar oldu mu bu durumu ?
Lulemom Gryffindor 3. Ayda birden beslenme süresi uzuyor. Aşıyla alakalı değildir, normalde 2.5 saatte emen bebeğim 3. Aya gşrdiğimizden beri 4-5 saate emiyo. Doktor ideal dedi. Öncesinde verince dediğin gibi geveliyo öyle ağzına oynuyo.
Gryffindor Tombikdonerartikcokpahali Ay inşaallah ya. Memeyle oynuyor, biberonun ucunu ısırıyor sadece ama emmek yok. Zorla güç bela veriyorum
Tombikdonerartikcokpahali Gryffindor benim bebeğim hiç emmiyordu🤔 Ama geçecek bu sürec biraz zor oluyor ama oluyor 😊❤
Gryffindor Lulemom ya o da geldi aklıma ama birden böyle keskin bir şekilde kesilince aşıdan şüphelendim