Asem19 merhabalar, 11 aylık 8 buçuk kilo bebeğim ve aşırı hareketli. Yemiyor diyemem iyi kötü yiyor ama iki aydır kilo almadı. Bunun için doktora götürücem bi vitamini falan mı eksik diye. Ama ben ve eşim zayıfız o da bize çekti heralde diyorum kilo almaya yatkın değil. Örneğin dünkü yedikleri; sabah tama yakın yumurta az peynir az ekmek, küçük bir kase yoğurt, küçük kase sebzeli kıymalı mercimek çorbası, ⅓ pekmezli avokado, küçük kase ile tarhana çorbası. Hergün böyle yemiyo tabi bu en çok yediği gün. Anlamıyorum ben de hiç yemeyen bebekler de kilo almıyo benimki de almıyo. Bu yedikleri nereye gidiyo. Bakınca çok da zayıf görünüyo.