Bebeğim 2 ay 1 haftalık ve karaciğer enzimleri yükseliyor 1aydır yaklasık her gün gidip kan verdik her kanda yükseliş görülüyor 17aralıkta gastroentroloji bölümüne randevümüz var ultrason çekilmesi gerekiyormuş ama erken tarihe vermiyo devlet hastanesi özele gittik ordaki doktorda ben bu dalın doktoru değilim ultrason çeksemde sonuçunu söylemem dedi
Başına gelen varmı ne gibi tedavi uygulandı cevaplarmısınız lütfen