Sucukluyumurta11 Henüz tartilmadim, ama pantolonlarimin icinde rahat nefes alabiliyorum yavastan( fermuarini zor kapatiyordum da onceden 😂). Aksam 19.00 dan sonra asla su, sekersiz kahve, cay, soda harici hicbirsey yemiyorum. Gun icinde de dikkat ediyorum. Oyle aman aman bir diyet degil, kendimide cok kasmiyorum. Ama bence etki etmeye basladi.