Minikannesiii0655 3 sene önce burun ameliyatı oldum düzgün olmadı şimdi tekrar yapalım diyor doktor bende sizde olmak istemiyorum paramı iade edin başka yerde olacağım dedim kabul etmedi paramı almak için nasıl bir yol izlemem lazım
gocebebirbayan Minikannesiii0655 avukat değilim üsten kalsın canım. Ama bence alamazsın o parayı. Ameliyattan hemen sonra söylesen belki alırdın ama 3 sene geçmiş
Minikannesiii0655 gocebebirbayan 3 senedir geçti geçecek düzelecek ödem vs oyaladı en sonunda tekrar yapmamız gerekiyor dedi