Hesra Oslemm evet bende verdim harika gerçekten hiç tereddüt etmeden sipariş verebirsiniz ve çikolataları çok lezzetli
Ozdamar_elif Oslemm bende hacı şeriften aldım gerçekten kaliteli çikolatası var erimesin çikolatalar diye içine buz termosu koymuşlar 2 günde gelmişti kargom 🤗
gmzdltbn Merhaba, Bende oğlum doğduğunda hastanede ikramlık için internet sitesinden çikolata sipariş etmiştim, gerçekten çok başarılılar ve lezzetli, yiyen herkes çok beğendi. Bebek mevlütü içinde külah lokum sipariş ettim aynı şekilde lokumlarda çok sevildi.