Kızlar bebeğim sürekli gözünü kaşıyordu doktora götürdük. Yabancı cisim girmiş dedi. Üç doktor uğraştılar çıkarmak için. Kızım çok ağladı çok zorlandı. Gözü balon gibi şişti uğraştıkları için. Şimdi kızım asla sırt üstü uzanmıyor korkuyor. Altını bile değiştiremiyoruz hemen yüzüstü dönüyor. Gece bile yüz üstü uyuyor kafasını yastığa gömüyor. Kızım ne zaman unutur bu olayı? Böyle kalırsa çok zor olacak herşey. Tecrübeli annelerimden yorum istiyorum. Nolur 🙏 tüm fikirlere açığım şuan