Sabah kalktım bir göz kapagim diğerine göre daha aşağıda ve batıyor çok ağrıyor. Doktora gittim arpacık başlangıcı dedi ilaç verdi. İlacın dışında evde geçirebileceğim yöntemler var mı çünkü bende ne zaman arpacık çıksa sönmüyor şalazyona çeviriyor ameliyatla alınıyor 😔