Selam canlar , 1 aylik bebegimin kafasinda küçük küçük sivilceler var , belki 20 doktora gidip göstermişizdir dedikleri tek şey “yeni dogan bebekte olur korkulcak bisi yok gayet normal kendiliginden geçecek” Ama içime sinmiyo 😕 Aranızda bunu geçirmiş olan var mi?