Selam Arkadaşlar
Normalde molfix pure&soft kullanıyoruz çok çok memnunuz ama gel görelim ki fiyatlar aşırı derecede uçtu 🙄😒
Sleepy ilk doğduğunda kullandım normal natural olsun bio natural olsun çok aşırı şekilde lastik izi yapiyor geçenlerde indirimdeydi bi deneyelim dedim yine aynı kıp kırmızı yapiyor yazık
Burda çok gördüm okudum geçen gittim migros minies aldım çok ip ince bir bez neyse gündüzleri kullanalım dedim gece molfixe devam ama maalesef minies bize yaramadı bugün 3 gün oldu kullanmaya başlayalı kızımın altı pütür pütür kırmızı alerji gibi olmuş..
Uzun lafın kısası hanımlar gündüzleri için bez arıyorum ne kullanıyorsunuz paketi kaç adet ve kaç TL