Emirin_Annesiii 8 aylık,5.ayından beri ayda bir antibiyotik kullanıyoruz. Ablasının anasınıfındaki ilk senesi o yüzden diye düşündük ama yani bu seferki hastalığında ablasına maske taktırdık çıkarmadı maskeyi yine de hemen akabinde bebeğim de hastalandı. Gerçekten çok yorucu. Üstelik bugün antibiyotiğin 3.günü hala ateşli,doktoruna immünolojiyi sordum gerek yok dedi,daha ağır atlatanlara tavsiye ediyoruz dedi,akciğer enfeksiyonu böbrek iltihaplanmasında falan dedi. Ama ben yine de görünmek istiyorum. Belli ki bağışıklık diye bişey yok ki durmadan hasta. Karadut özü,udi hindi yağı,meyveler et suları. Gerçekler dikkat ediyorum ama yok gene hasta. Napıcağmı şaşırdım. Bir de araştırırken fmf hastalığına rastladım doktorumuz o da değil dedi ama farazi konuşuyor test yapılmadan emin olunmaz