ikizlerinannesi2985 saclarinayildizdusmus ben de akşam yatarken veriyorum. 20.30 gibi yiyorlar, bir daha sabah 08.00-09.00 arası uyanıyorlar. Baya tok tutuyor🥰
saclarinayildizdusmus ikizlerinannesi2985 çok iyi bayadır tarüf arıyordum cok teşekğr ederim birde budagy ununu nerde bulabilirim
BalkizimBaloglum2 Rizeli53 o aylarda pirinç unuyla yapiyorum 10 ayliktan sonra un ve sütle yapmaya basladim
Deletedmom_49 Rizeli53 1 tatlı kaşığı ruseymli irmik+ 1 tatlı kaşığı yulaf unu+ kıvama göre su. İçine pekmez+ muz+ bebe bisküvisi isteğe bağlı.
Deletedmom_49 Rizeli53 Catalla eziceksin kuzum. Bir de muzun icindeki o siyah taneli kısmı kesip alırsan kabız yapmaz. Her gün bile verebilirsin