Babyisot biz düşünmüştük yaptırmayı, ama acıbademin tamamlayıcı sağlık sigortası o bizim bildiğimiz 10 muayene falan gibi değildi. şimdi detaylarını hatırlamıyorum ama işe yaramıyordu yani. hatta niye var ki o zaman demiştim. Adam da onkolojide yatan hastalar yaptırıyor bunu genelde onlara yarıyor demişti. Genel sigorta önermişti