xwprensesannesii ayyy kuzum bende bugün yaşadım 38.1 ateşim yüksekti hemen acile gittim parol verdiler malum bebekten ötürü yapacak çok şeyleri olmuyor hemen parol iç yatağa git üzerini örtme üsürsen de örtme terlemeye çalış ben terledim rahatladım çok şükür Rabbîm sifa versin
xwprensesannesii Birde benim sağ göğsüm şişti çünkü onu veremiyorum tersime geliyor diye süt sağım makinasi ile sağıyorum oda yeterli olmuyormus bebeği emzirmek daha iyi boşaltır