dominantteyze Kızlar 1 sene oldu nerdeyse hala yatamıyorm ne zaman yatmak istesem karnım rahatsız ediyor bulantı gibi sırtıma ağrı vuruyor sonrada varmı benim gibi olan
Zlm dominantteyze bı doktora görünun isterseniz bana pek normal gelmedi ben uzun zamandır yatabiliyorum kızım 7 aylık
Lulemom dominantteyze bence normal değil ben 1-2 hafta sonra yatmaya başlamıştım. Bi doktora görün istersen
etipuf dominantteyze bende eski o yüzüstü yatmanın tadını alamıyorum 9 ay oldu yok. Göğüslerimden diye düşünüyorum
eylulmeselesi dominantteyze bende asla yatamıyorum bır yıl oldu yatarsam kalkamıyorum belım tutuluyor oyle agrıyor ki sezeryandan sınra başladı
spaceship Ben uzun süredir yatabiliyorum, zaten normalde öyle yatardım. Bebeğim 10 aylık. Ama ilk birkaç ay asla yatamadım memeler terbiye olana kadar 😁😁
Yagmurmerya dominantteyze bu sorun bende de var belim uyusuyor sanki sırtım uyuşuyor acayip bi ağrıyla kalkmaya çalışıyorum kalkamıyorum acaba bende bel fıtığımı var diye düşündüm.
tugceyildiz 21 ay oldu hala yüz üstü yatamıyorum. Bir ağrım olmuyor yatarken. Ama kalktığımda belim ağrımış oluyor.