Merhaba arkadaşlar. Ocak 2020 doğumlu bebelerimiz ne alemdeler. Nasıl geçiyor günleriniz, neler yapıyorsunuz. 2 yaş krizi vurdu mu sizlere. Bizim günler felaket geçiyor. Herşeyden memnuniyetsizlik, süreklş ağlama krizleri, hiçbirşey ile oyalayamoruz. Siz neler yapıyorsunuz bu süreçte. Haydi dertleşelim 🙏