Bebegim 4 gün sonra tam 3 aylık oluyor.gece uykusuna 8 9 arası yatıyor 12 gibi zorla mama ile besliyorum sonra sabah 6 7 e kadar uyanmıyor ben zorla uyandırıp mama vermeye çalışıyorum ama uyanmıyor asla uyanmıyor. Bu arada sütüm yok bu yüzden sadece mama ile besleniyor. Sizce normal mi sizin bebekler bu aylarda gece uykusunda böyle uyudu mu? Bu arada kilo alımı tam gidiyor yani Ay da 1 kilo alması gerekiyor ya hani 2630 dogdu 2400 e düştü. Birinci 3700 oldu. İkinci Ay 4700 oldu. Şu anda 5400 civarı yani tam 1 kilo da almadı gece de uyanmıyor ne yapacagım ben ya. Bu arada doktora götür diyenler için eşim korona 3. Gün karantina dayız gidemiyoruz bir yere bitmesini bekleyim dedi doktor.