LavininAnnesii Selaaaaaamm🌸 Ben burda çok değişik kullanıcı isimleri görüyorum. Bazen çözmeye çalışıyorum filan hahahah benimki basit mesela kızımın adı😂😂Var mı benimle paylaşmak isteyen(inşallah merak ettiklerim de açıklar)😂😂
anayimbenn LavininAnnesii ben kendimi bildim bileli anayım 3 kardeş büyüttüm herkes onların annesi sensin dedi ordan esinlendim kfkfkf
UzayliOzge LavininAnnesii kanka valla benim bı suçum yok hdhdjd biz mom’da takılıyorduk kızlarla askı yedik ve buraya geldik. Kullanıcı adlarimizi bilmediğimiz için post açtık. Ondan sonra buradaki bir kaç kişi bunlar ne diyo falan dedi kavga ettik bı guzel 😬🤣 @3children1mom ebru da burayı uzaylılar bastı dediii 🤣 onu kırmamak adına değiştirdim ismimi. Ne yalan söyleyeyim başta çok gıcık oluyordum ama artık senin yerin bende ayrı 🙈🥰
midekoruyucu LavininAnnesii diyorum ya sadık yarim diye 😂😂 ben yıllardır mide rahatsızlığı yaşıyorum mide koruyucular olmazsa ben biterim 😂 o yüzden canım kendim 🤣
LavininAnnesii midekoruyucu haaa hahahahahha anlayamamışım ben sorry😂😂neden kız düzenli kullandığın ilaçlar mı var
midekoruyucu LavininAnnesii 😁😁😁 yok canım, midemde gastrit var, doktor dikkat et ülsere çevirebilir dedi. Ben yediklerime dikkat ediyorum ama en ufak bi üzüntü stres sıkıntı yaşasam hemen başlıyor mide ağrılarım, bu sefer yemeden içmeden kesiliyorum 🤷🏻♀️
Balkizlarim LavininAnnesii sizinde evladınızi Allah bağışlasın inşallah çok teşekkür ediyorum tekrardan 😍💐🦋
Kalimbanne LavininAnnesii kalimba aldı eşim oğlumuza ninniler çalayım diye( hiç calamadim orası ayrı ,🤣) sonra kendisi buldu adımı öyle kaldı
BARTUMOM midekoruyucu konuyla alakasız ama yıllardır mide ağrısı olan biriydim içmediğim ilaç kalmadı ne yesem midem kaynar istifra ederdim yemek yemeye korkardım sonra bi tanıdığım kefir mayala ve iç dedi her gece kendim mayaladim ve ictim düzenli olarak Allaha bin şükür 5 yıl olacak hiç ağrımadi midem
LavininAnnesii midekoruyucu o zaman senin için mide koruyucu önemli 😂kullanıcı adı olmayı haketmiş hahahah