Gecmıs olsun benım kızımın da ellı yanmiştı sargı sardı doktor bide elıne corap giydir gecene kadar demişti yanı o su patlayana kadar mikrop kapmaması icin kendi kendine patlaması lazım 3 tane de krem verdı yanık kremi onlarla pansuman yapıp yenı den sarıyordum günde iki kere inşallah cabuk gecer sızın de