Bilgee33 Dogumdan 3. Aydan sonra saclarim yogun bi sekilde dokulmeye basladi 4 aylik olduk ve halla dokuluyor ,hergun tarasam avuc avuc dokulme, ne olur yardim edin siz ne yaptiniz bu sorunu nasil cozdunuz ,
miraneliz3402 Bilgee33 çözümü yok maalesef annem derdiki çocuğun seni tanıyınca saçın dökülür ki gerçekten benimde o aylarda başladı ve sanırım bir yaşına kadar sürdü
TheBaby Bilgee33 Restorex set olanı alabilrisin. Saç kremi bakım yağı spreyi falan. Ona başladım ben bayağ azaldı. Saçıda feci uzatıyo. Ayda 8 cm nerdeyse
Tiredmother Bilgee33 benimde o aylarda dökülmeye başladı ve yanlarım hep döküldü herkes fark ediyor ama bebeğim 6.5 aylık artık saç dökülmelerim durdu hiç birşey yapmadım
Bilgee33 Tiredmother dogumdan doktor vitamin kullandinizmi 3 ay kullaniliyomus doktor diyomus genelde
Tiredmother Bilgee33 regenesis vitamin kullanıyordum ben hamileliğimde doktor 3 ay ona devam et Demir ilaçlarına devam et dedi o kadar
Bilgee33 Tiredmother Ondammi dokuldu diyom hep saclarim simdi kullaniyim gec basladim ama etkisini gorecem mi bilmiyom .20 gun oldu iciyom suanlik hic bi degsm yok hala dokuluyor cok fazla
Tiredmother Bilgee33 ama benim dökülmem durdu o dökülen yerlerde saç çıkmaya başladı doğum yapan 2 tane arkadaşım var birini oğlu 14 aylık oldu onunda çok dökülmüştü durdu dökülmesi diğeride daha 4 aylık onun hala dökülüyor ama dökülen yerlerden onunda çıkmaya başlamış çünkü dökülünce derin çok belli oluyor sizinkide geçer normal sanırım bu herkeste olduğuna göre
Uykusuzbebe Bsrakya profilime girip bakarsanız görselde var çözümü bulunca paylasıyım dedim ama üste cıkmadı kaldı öyle hahshs